Poenostavite prodajo
Hitra prodaja z zaslonom na dotik, isčite artikle po imenu, uporabljajte čitalec črtnih kod... Enostavno prilagajajte količine in uveljavljajte popuste
Z orodji vključenimi v sistem Hitri Račun lahko enostavo spremljate rezultate vaše ponudbe ter jo časovno in sezonsko prilagajate svojim gostom in tako povečate prodajo.
Hitri Račun je produkt dolgotrajnega sodelovanja in upoštevanja želja naših strank, kar vam zagotavlja prijetno izkušnjo skozi ves postopek delovnega procesa.
Pri sistemu Hitri Račun ne gre le za tehnologijo in razvoj. Z vašo pomočjo in željami želimo proces naročila in poslovanja kar se da olajšati, tako natakarjem kot Vašim gostom.
Hitri Račun ponuja enostavna orodja za organizacijo zaposlenih, vodenje delovnega časa in nadzor nad prihodom in odhodom zaposlenih z pomočjo gesel, kartic ali zapestnic.
Delo na mize, dalinjsko naročanje in orodja za temeljit nadzor zaloge so le nekatere prednosti uporabe sistema Hitri Račun
Velika količina artiklov, izdajanje original računov, enostavno vnašanje prevzemnih listov.... sistem Hitri Račun zmore vse.
Z možnostjo namestitve sistema Hitri Račun na tablični računalnik, lahko račune izdajate tudi na terenu ali v delavnici.
Hitra prodaja z zaslonom na dotik, isčite artikle po imenu, uporabljajte čitalec črtnih kod... Enostavno prilagajajte količine in uveljavljajte popuste
Ponudite varno plačilo z gotovino, plačilnimi karticami, omogočite uveljavljanje bonov in popustov.
Natiskajte račun ob prodaji, izdajte original račun, pošljite račun po elektronski pošti ali izdajte le dobavnico.
Artiklom določite skupine, barvo tipk, postavitev na zaslonu in vec. Naročilom v kuhinjo dodajte dodatni tekst in želje vaših strank.
Hitri Račun nudi ogromno funkcij, s pomočjo katerih boste imeli popoln nadzor nad osebjem in delovanjem Vaše poslovalnice. Pregledujte trenutno prodajo, stanje zaloge, poslovanje in še več.
Ob zaključku zaposlenega ali koncu dneva prejmite izpis dnevnega poslovanja na prenosnik ali mobilni telefon.
Ker učenje traja le nekaj minut, ga boste Vi in vaše osebje hitro vzljubili. Možnost hitrega pobiranje načocil skrajša proces od trenutka naročila do postrežbe gostov.
Zadovoljstvo zaposlenih se tako kaže tudi na kvalitetni postrežbi Vaših strank, kar pomeni zadovoljne goste, ki se vedno radi vračajo.
Stroški vzpostavitve sistema Hitri Račun so nizki in prav tako vzdrževanje. Glede na Vaše potrebe in želje prilagodimo sistem Hitri Račun tako, da je kar se da enostaven in uporaben.
Prav tako usposobimo osebje za uporabo sistema Hitri Račun in zagotovimo brezplačne programske posodobitve ter zakonske prilagoditve.
Hitra prodaja z zaslonom na dotik, iskanje artiklov po imenu, uporaba čitalca črtnih kod. Prilagajajte količine in uveljavljajte popuste.
Ponudite varno plačilo z gotovino, plačilnimi karticami ali omogočite uveljavljanje bonov in popustov.
Priklopo dodatne opreme kot je prikazovalnik cen za stranke, elektronska tehtnica, čitalec kartic...
Artiklom določite skupine, barvo tipk, postavitev na zaslonu in vec. Naročilom v kuhinjo dodajte tekst in želje vaših strank.
V primeru večih prodajalen vodite poslovanje kar iz enega mesta. V prodajalno se povežite s prenosnika kjer koli na svetu že ste.
Na koncu vedno šteje le uspešnost poslovanja. Z vključenimi orodji sledite svoji uspešnosti in se hitro prilagajajte trendom.
Prehod z obstoječega ali vzpostavitev novega prodajnega mesta Hitri Račun je hitro in v večini primerov steče brez težav. Vi priskrbite seznam in cenik artiklov, vso delo in odgovornost pa prepustite nam. Pričetek uporabe je možen že v nekaj dneh, saj je za vzpostavitev potrebnih le nekaj korakov ...
Vnos artiklov in pripravo nastavitev za novo prodajno mesto prepustite nam, Vi pa se brezskrbno posvetite drugim pomembnim opravilom
Sledi obisk naših tehnikov, ki poskrbijo za nemoten prehod s starega na novo prodajno mesto
Potrebnih je le nekaj minut učenja in vaše osebje bo še isti dan usposobljeno za prodajo
Prodaja s sistemom Hitri Račun se v vaši poslovalnici lahko prične
V kolikor računalnik, tiskalnik ali drugo strojno opremo potrebujete, lahko za to proskrbimo mi. Ker Hitri Račun ne potrebuje zahtevne računalniske zmogljivosti, je v večini primerov ta strošek minimalen, postavitev pa hitro izvedljiva.
Hitri Račun deluje z različnimi tiskalniki, čitalci in predali. Zahteve po računalniski zmogljivosti so nizke. V kolikor strojno opremo ze imate, namestimo Hitri Račun na obstoječo opremo in v nekaj minutah lahko pričnete z poslovanjem.