We use cookies. By browsing our site you agree to our use of cookies.

Accept this cookie Find out more
  • Enostavno in zanesljivo prodajno mesto!
    Gostinstvo
    Maloprodaja
    Storitve

Z orodji vključenimi v sistem Hitri Račun lahko enostavo spremljate rezultate vaše ponudbe ter jo časovno in sezonsko prilagajate svojim gostom in tako povečate prodajo.

Hitri Račun je produkt dolgotrajnega sodelovanja in upoštevanja želja naših strank, kar vam zagotavlja prijetno izkušnjo skozi ves postopek delovnega procesa.

Pri sistemu Hitri Račun ne gre le za tehnologijo in razvoj. Z vašo pomočjo in željami želimo proces naročila in poslovanja kar se da olajšati, tako natakarjem kot Vašim gostom.

Hitri Račun ponuja enostavna orodja za organizacijo zaposlenih, vodenje delovnega časa in nadzor nad prihodom in odhodom zaposlenih z pomočjo gesel, kartic ali zapestnic.

Nepogrešljiv pomočnik v gostinstvu

Delo na mize, dalinjsko naročanje in orodja za temeljit nadzor zaloge so le nekatere
prednosti uporabe sistema Hitri Račun

Pregledna in enostavna maloprodaja

Velika količina artiklov, izdajanje original računov, enostavno vnašanje
prevzemnih listov.... sistem Hitri Račun zmore vse.

Priprava pred odhodom, tiskanje računov na terenu

Z možnostjo namestitve sistema Hitri Račun na tablični računalnik,
lahko račune izdajate tudi na terenu ali v delavnici.


Poenostavite prodajo

Hitra prodaja z zaslonom na dotik, isčite artikle po imenu, uporabljajte čitalec črtnih kod... Enostavno prilagajajte količine in uveljavljajte popuste

Izberite način plačila

Ponudite varno plačilo z gotovino, plačilnimi karticami, omogočite uveljavljanje bonov in popustov.

Izdajanje računov

Natiskajte račun ob prodaji, izdajte original račun, pošljite račun po elektronski pošti ali izdajte le dobavnico.

Prilagajajte

Artiklom določite skupine, barvo tipk, postavitev na zaslonu in vec. Naročilom v kuhinjo dodajte dodatni tekst in želje vaših strank.

Zmogljiv

Hitri Račun nudi ogromno funkcij, s pomočjo katerih boste imeli popoln nadzor nad osebjem in delovanjem Vaše poslovalnice. Pregledujte trenutno prodajo, stanje zaloge, poslovanje in še več.

Ob zaključku zaposlenega ali koncu dneva prejmite izpis dnevnega poslovanja na prenosnik ali mobilni telefon.

Enostaven

Ker učenje traja le nekaj minut, ga boste Vi in vaše osebje hitro vzljubili. Možnost hitrega pobiranje načocil skrajša proces od trenutka naročila do postrežbe gostov.

Zadovoljstvo zaposlenih se tako kaže tudi na kvalitetni postrežbi Vaših strank, kar pomeni zadovoljne goste, ki se vedno radi vračajo.

Ugoden

Stroški vzpostavitve sistema Hitri Račun so nizki in prav tako vzdrževanje. Glede na Vaše potrebe in želje prilagodimo sistem Hitri Račun tako, da je kar se da enostaven in uporaben.

Prav tako usposobimo osebje za uporabo sistema Hitri Račun in zagotovimo brezplačne programske posodobitve ter zakonske prilagoditve.

želite ponudbo?

razlogi ki štejejo

Enostavna prodaja

Hitra prodaja z zaslonom na dotik, iskanje artiklov po imenu, uporaba čitalca črtnih kod. Prilagajajte količine in uveljavljajte popuste.

Različni načini plačila

Ponudite varno plačilo z gotovino, plačilnimi karticami ali omogočite uveljavljanje bonov in popustov.

Dodatna oprema

Priklopo dodatne opreme kot je prikazovalnik cen za stranke, elektronska tehtnica, čitalec kartic...

Prilagajanje

Artiklom določite skupine, barvo tipk, postavitev na zaslonu in vec. Naročilom v kuhinjo dodajte tekst in želje vaših strank.

Centralizirano poslovanje

V primeru večih prodajalen vodite poslovanje kar iz enega mesta. V prodajalno se povežite s prenosnika kjer koli na svetu že ste.

Uspešnost

Na koncu vedno šteje le uspešnost poslovanja. Z vključenimi orodji sledite svoji uspešnosti in se hitro prilagajajte trendom.

hitra izvedba in pričetek uporabe

Prehod z obstoječega ali vzpostavitev novega prodajnega mesta Hitri Račun je hitro in v večini primerov steče brez težav. Vi priskrbite seznam in cenik artiklov, vso delo in odgovornost pa prepustite nam. Pričetek uporabe je možen že v nekaj dneh, saj je za vzpostavitev potrebnih le nekaj korakov ...

1. vnos artiklov in priprava

Vnos artiklov in pripravo nastavitev za novo prodajno mesto prepustite nam, Vi pa se brezskrbno posvetite drugim pomembnim opravilom

2. vzpostavitev prodajnega mesta

Sledi obisk naših tehnikov, ki poskrbijo za nemoten prehod s starega na novo prodajno mesto

3. hitro ucenje

Potrebnih je le nekaj minut učenja in vaše osebje bo še isti dan usposobljeno za prodajo

4. pričetek uporabe

Prodaja s sistemom Hitri Račun se v vaši poslovalnici lahko prične

pripravljeni na uporabo?

Izpolnite kontaktni obrazec ali nas pokličite na spodnjo telefonsko številko in z veseljem
vam bomo odgovorili na vsa vprašanja.

Kontaktni obrazec

+386 41 62 00 32

strojna oprema

Potrebujete strojno opremo?

V kolikor računalnik, tiskalnik ali drugo strojno opremo potrebujete, lahko za to proskrbimo mi. Ker Hitri Račun ne potrebuje zahtevne računalniske zmogljivosti, je v večini primerov ta strošek minimalen, postavitev pa hitro izvedljiva.

Strojno opremo že imate?

Hitri Račun deluje z različnimi tiskalniki, čitalci in predali. Zahteve po računalniski zmogljivosti so nizke. V kolikor strojno opremo ze imate, namestimo Hitri Račun na obstoječo opremo in v nekaj minutah lahko pričnete z poslovanjem.

mnenja uporabnikov

Enostaven in hitro učljiv sistem, katerega so najhitreje vzljubili naši natakarji. Hitri Račun je resnično
pregleden in preprost za uporabo. Všeč mi je, da lahko iz svojega prenosnika vedno preverim naše poslovanje. Tanja K., Restavracija, Primorska
V najini cvetličarni sva več kot 20 let uporabljala registrsko blagajno. Sedaj uporabljava Hitri Račun in sprememba na boljše je resnično velika. Peter in Danica J., Cvetličarna, Gorenjska
Z hitrim spreminjanjem modnih trendov, se hitro menjajo tudi produkti v naši trgovini. Z sistemom Hitri Račun je dodajanje in spreminjanje artiklov enostavnejše kot kdajkoli. Sandra O., Tekstilna trgovina, Dolenjska
Z tablico in brezžičnim tiskalnikom lahko sedaj opravljene storitve zaračunam kar na licu mesta in tako nimam težav s shranjevanjem odvečnih kopij računov v papirnati obliki. Bojan F., Servis bele tehnike, Notranjska

želite več informacij?